Kalau nak tahu orang perempuan ni b3bel pun kerja jalan..

Kenapa org pompuan ni suka memb3bel?

Org pompuan bebel pun tapi keje jalan. keje siap. mmg dah lumrah kot. tengok je mak² kita. nak lagi kaum ibu², surirumah sepenuh masa yg tak ada org gaji. mana yg bekerja pun. kesian p3nat.tengokla dah berapa kali ber#nak.

Iyelah. hari² kena hadap. mana ank buat sepah main mainan tak kemas, baju dah bebakul tak sempat lipat, mana nak masak lagi. pinggan tak becuci. dgn baju spender laki begulong merata kat lantai. tuala tak sidai. sibuk mengurus.. tu yg dia selalu memb3bel. ko anggap je tu theraphy bagi dia. ko pstif je. cuba ko bygkan sambil dia buat keje tu dia gelak seronok. kang ko ckp bini ko gil@ pulak.

So jadi suami tu cuba ringan tangan tolong bini sikit. mana org pompuan tak te3kanan. ini tak. taunya asyik ngadap henpon main games duk melingk0r depan tibi tangan pgg b1ji pl#y. dahlah anak b3rak tak cebok tuko pampers.

bila disuruh semua malas. tapi time nk tdo tgh mlm pandai pulak pancing gesel² kaki bini keluo ayat omputih. bini gem0k pun dipuji kurus janji dapat.

Tolong-tolonglah sikit. kan seronok klo kita dpt buat keje rumah tu sama². dapat pahala. dpt keberkatan. dorg membebel tu sbb sayang. nanti klo mereka ni dah tak ada dlm hidup ko. disitu baru ko tau erti rindu, rasa kehilangan. So, HARGAI.. ingatan utk diri abg jugak. mekaceh.
Sumber:en.Norshahrizan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *