Mertua cakap laki boleh kahwin lebih biarlah..

Salam tolong hidekan fb aku. Aku isteri dah ada anak pun. Sekarang ni ada masalah ngn suami. Sebab? Suami dah banyak berubah sejak kenal perempuan tu. Pmpn tu janda anak dua. Dulu pmpn tu ex gf suami tp kena tinggal ngn pmpn tu sebab pmpn tu dah kahwin lain.

Lepas tu pmpn tu pulak pis4h dengan laki dia dan jadi jand4.dorang bhubung balik sthun lepas. Aku memang dah tak larat nak cakap apa sebabnya. Suami aku ni d3gil dan tak dengar cakap..aku dah masak dgn perangai suami aku.

Hati isteri mana tak s4kit bila suami senang2 je bawak balik pmpn tu masuk rumah buat pro### kat dalam bilik stor? Aku cerita kt metua mentua cakap laki boleh kahwin lebih. Masalahnya dorang msih blm khwin.

Aku ngadu pd kawan dia ckp aku pulak yg dimarahnya pulak ckp aku b#### b3bal tak pndai nk pis4h ngn laki mcm tu. Ye aku tahu aku mmg nk pisah. Bila aku r3p0rt dorang xblik umah.

Skrg ni aku dah bntu xtau lg dah mcm mna aku nk buat aku memang dh xnk laki aku. Dia nk kwen lain ke apa biarlah. Aku kena usaha kuat lah. Anak msih kcik 4 bulan. Tiga org lagi msih blm skolah.

Kena cubalah fkir tentang lain pulak lepas ni cmna nak besarkan anak2.tlg beri kata2 semangat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *